Mijn naam is Justin Bijma en ben een Creative Business student aan de Hogeschool van Amsterdam.
Ik ben momenteel bezig met een artikel over videoproductie met als vraagstuk ‘Hoe blijf je relevant als videomaker’. En daarom heb ik u een mailtje gestuurd aangezien u nu als expert relevant bij dit vraagstuk hoort en uw ervaring wil horen in het vak.
U bent nu relevant in het werkveld en kan mij enorm helpen bij dit vraagstuk om een zo’n goed mogelijk artikel te schrijven. En is dus nu de vraag of u belangstelling heeft om een interview met mij te voeren over het huidige werkvlak van videoproductie en de toekomst daarin voor relevantie als videomaker. Ik zou het liefst graag deze week (2 oktober t/m 8 oktober) een interview willen houden als dat u past? Dit kan natuurlijk online via teams of een ander platform als u dat liever heeft.
Als u geïnteresseerd bent zie ik graag een mail terug met een e.v.t. datum en tijd dat u beschikbaar bent.
Een hele fijne dag gewenst en hopelijk spreek ik u in de nabije toekomst.
Met vriendelijke groeten,
Justin Bijma
Mail: [email protected]
Reageren / meer informatie
Je moet inloggen om te reageren