Hoihoi,
Wij zijn op zoek naar enthousiaste creatievelingen die samen met ons mee willen doen aan de 48h challenge! Wij zijn Jorien, Andrés en Linda en we kennen elkaar van een filmcursus aan de academie voor beeldcreatie te Amsterdam. Wij zijn alle drie beginnend filmmakers en de 48h challenge lijkt ons een leuke uitdaging. Dit willen we graag samen doen met fellow filmliefhebbers!
Heb jij ervaring met geluid, scenario, regie, production design etc. Of lijkt het je leuk om met een van de filmdisciplines te oefenen. Reageer op dit bericht en dan kijken we of het samen klikt om als groep mee te gaan doen aan de challenge!
Het lijkt ons leuk om daarna als groepje short films ed te blijven maken. Dus lijkt dat je leuk, dan horen we graag van je! We gaan voor de challenge van 21-23 juni in Utrecht, met inschrijving op 15 april!
Liefs,
Jorien, Andrès en Linda
[email protected]
Reageren / meer informatie
Je moet inloggen om te reageren