Ik wil het grootste aanmeldingsfilmpje maken voor de filmacademie en zo ervoor zorgen dat ik een grote kans maak om aangenomen te worden.
Mijn aanmeldingsfilmpje zal zich afspelen in de middeleeuwen. Deze rede waarom ik het in deze tijd laat afspelen is, omdat er nog nooit een aanmeldingsfilmpje geweest is over de middeleeuwen.
Helaas gaat dit behoorlijk wat geld kosten doordat ik de entreeprijs moet betalen voor 20 personen, kostuums moet huren en ervoor moet zorgen dat er 3 dagen eten en drinken op de set is.
Zou u mij hierbij willen helpen? Als het mij lukt om dit voor elkaar te krijgen, zal het filmpje op youtube komen en kan iedereen hem zien.
https://www.4just1.com/project/244
Reageren / meer informatie
Je moet inloggen om te reageren