Beste mensen,
Voor de musical van groep 2 ben ik op zoek naar een cameraman die wat van zn werk kan laten zien op film/dvd.
Omdat we met een budget te maken hebben zullen de inkomsten de verkoop van de dvd zijn (ong 10 euro per dvd).
Mocht u iemand kennen die op woensdag 11 juni ('s middags na 12.00 uur) en donderdag 12 juni ('s avonds) kan filmen, laat het mij weten, pls.
Alvast dank.
Groetjes, Judith
[email protected]
Type
professionele productie
Reageren / meer informatie
Je moet inloggen om te reageren