Wil jij iemand bedanken of verdient iemand een extra steuntje in de rug met een leuk kerstpakket? Dan ben ik benieuwd naar jouw verhaal.
Dus heeft iemand je geholpen terwijl je ziek was, past de buurvrouw altijd op jouw kat, maakt iemand je dolgelukkig, wil je een vrijwilliger in het zonnetje zetten of ken je iemand die alleen is met kerst.....laat het mij weten en wie weet.
Uitgekozen verhalen worden geregistreerd op camera en mogelijk uitgezonden.
Bij voorkeur kom je uit omgeving Amersfoort.
Mail je verhaal a.s.a.p. (bij voorkeur voor vrijdag 5 december) naar [email protected]
Bedankt.
Gr. Marlies
Reageren / meer informatie
Je moet inloggen om te reageren