vorige keer dat we vernieuwde waren er ook mensen die daar ff aan moesten wennen.
en dat is dus de site die jij zo fijn vond waar mensen toen over klaagden...
maar als je deze link volgt heb je om te wennen nog even je oude filmstart.
www.filmstart.nl/daniel.html
groet,
Fedor
Reageren / meer informatie
Je moet inloggen om te reageren