Hallo,
Ik wil me graag opgeven om de eerste avond van de workshop bij te wonen. Aan de hand daarvan wil ik misschien alle avonden komen kijken, mijn vraag is gaan de kaartjes hard of is het nog mogelijk dat op een later tijdstip te beslissen?
Alvast bedankt
met vriendelijke groet
Frank van Eck
ps weet je welke acteurs er aan mee doen? Ik zelf ben afgestudeerd acteur van toneelschool in Utrecht.
Reageren / meer informatie
Je moet inloggen om te reageren