Ik ben Dieuwke, 43 jr en getrouwd.Woon in Sliedrecht met mn gezin.3 kinderen, waarvan de jongste 15jr is. Ik ben postbezorgster en sinds juni sta ik ingeschreven op een figuranten site, voor als figurante in België. Mn 1ste opdracht was ook gelijk in juni,in België.Voor Woestijnvis,Met man en macht wat in 2012 wordt uitgezonden. Verder moet ik nog opdrachten krijgen, omdat ik maar pas bezig ben. Inmiddels sta ik bij nog een figuranten site ingeschreven..www.figuratie.be