Ik heb niet zo veel ervaring in deze business, maar ik vind het wel super leuk om te acteren. Mijn moeder heeft een theaterklasje waar ik help met lesgeven. Het is echt geweldig om die kindjes te zien spelen en zelf ook mee te doen! Verder heb ik theater als vak op school en daar ga ik ook eindexamen in doen. Ik heb een aantal dagen gefigureerd in ''Sehnsucht'' en ik heb eens auditie gedaan voor ''Razend''. Verder sta ik ingeschreven bij ''messercola'', daar heb ik ook auditie voor moeten doen. Zoals ik al zei heb ik dus weinig ervaring, maar ik vind het gewoon super leuk om te acteren en je moet ergens beginnen!