Ik ben postbezorgster bij PostNL. Ik heb tot nu toe, 2x gefigureerd. Bij "Hoe overleef ik...." van Francien Oomen. En in een Belgische TV reeks: Met Man en Macht . Die nog uitgezonden wordt.
trackrecord
Hoe overleef ik.....: Francien Oomen., was ik figurante in 2 afleveringen. Met Man en Macht; = een Belgische fictie reeks . Daar was ik Figurante/ Dorpeling. in 1 aflevering
opleiding
LBO.
bijzonderheden
Als ik iets graag wil, dan ga ik er voor...in het algemeen. Ik heb karakter!