Mijn naam is Marjolijn en ik heb in mei 2012 mijn diploma visagie en grimeren gehaald. Ik heb kleine dingen gedaan, bv de make-up voor een fotoshoot, grime bij een kinderfeest. Ik vind hockey en snowboarden heel leuk. Ik ben dyslectisch en heb dus last met lezen. Maar zou heeeel graag wat ervaring op willen doen. Het liefst mijn geld hiermee willen verdienen.