ik ben 15 en zoek iets leuks om te doen, ik heb helaas amper ervaring, ik heb 1 keer straattoneel gedaan en dat was erg leuk, ik zou graag meer ervaring op willen doen voor acteren en stunten. ik heb veel lef en ben niet bang om ergens vanaf te springen of af te vallen, ik heb acteertalent en wil er dus ook graag wat mee doen.
bijzonderheden
ik ben altijd vrolijk en hou wel van een uitdaging. ik ben gek op dure auto's en ben dus ook niet bang om erin te crossen. ik vind het leuk om onder de modder te zitten dus ben geen tutje.