Ik heb aan drama gedaan, en daardoor ontdekkte ik het mooie aan op het toneel staan en te acteren. ik heb helaas nog geen echte ervaring in het de filmwereld, ik ben we bezig met figuraties hier en daar en zulke dergelijke dingen. maar ik zou wel een stap verder willen gaan en trouwens iedereen moet toch ergens beginnen?