Tot nu toe heb ik 2 jaar drama gehad, dit was in 2005 tot 2007. Toen heb ik in 2 shows een grote bijrol gespeeld. Nu doe ik voor mijn 2de jaar hofplein theater. Daar heb ik in 1 show gespeeld, met de naam: "hij keek niet eens om." Ook heb ik ervaring met audities.
trackrecord
Ik heb meegespeeld in "My Fair Lady", "wonderfull dream" en "hij keek niet eens om." In deze stukken speelde ik telkens een bijrol. In "My Fair Lady." was ik vrouw 1, in "wonderfull dream" was ik doly en in "hij keek niet eens om" speelde ik Daphne.
bijzonderheden
Ik heb 3 jaar piano gespeeld, 2 jaar op streetdance gezeten. Ik atletiek al 8 jaar en loop nu voor 2 jaar hard bij de wegatletiek. Veder geef ik voor nu 2 jaar training bij de atletiek vereniging Spirit. Dit doe ik eens per week. Ook doe ik tweetalig vwo en heb ik mijn CAE gehaald.