Meegedanst,gezongen & geacteerd in de Musical van Doornroosje -.
Ik had een best grote rol, en best veel tekst, ik moest redelijk veel dansen, en 3 liedjes zingen, 2 samen met meerdere, en 1 met nog 5 andere meisjes.
Daar heb ik 2 dagen achter elkaar aan meegedaan, elke dag van 9 uur 'sochtends tot 7 uur 'savonds, en dan liep het nog wel eens uit. We moesten dikke warme maskers op, en in weilanden in de middle of noware.
Popstars -.
Ik heb meegedaan aan Popstars, omdat een vriendin van mij mij had opgegeven, ze wouden meer van mij horen dus ik kreeg een ander liedje van hun, omdat ik paar uurtjes daarna al weer aan de beurt was nam ik aan dat we het op het blaadje mochten lezen, dat achteraf niet mocht, waardoor ik mijn tekst niet wist, maar dit is mij niet verteld, daardoor was ik niet door.
Jetix megatalent -.
Ik heb samen met een goede vriend auditie gedaan voor Jetix megatalent, we waren nog wel een stuk jonger, en we gingen dansen, het dansje hadden we zelf gemaakt.
opleiding
2007 - 2011 Het Buitenhoutcollege Handel & Administratie
bijzonderheden
Ik de loop van de jaren ben ik erachter gekomen wat ik nou werkelijk wil doen, en toen ben ik toch uitgekomen op acteren, ik vond het altijd al leuk als ik een musicalstuk had op school, en ik vaak de hoofdrol kreeg, ik vond het helemaal geweldig, ik deed altijd actief mee, maar toen heb ik toch mijn richting op handel en administratie gedaan omdat ik niet wist welke kant ik op moest gaan, nu ben ik zover dat ik met 100% volle inzet en doorzettingsvermogen het acteerwerk wil gaan doen, films, theater, musical. Ik rook, maar drink en gebruik NIET ! Als ik is een feestje heb, zal ik wel is een drankje nemen, maar verder niet. Ik ben verder heel spontaan, ik hou ervan om een praatje te maken, gezellig iedereen af te gaan, inplaats van te zitten wachten op een stoeltje. Ik sta stevig in mijn schoenen en kan heel wat hebben, de zenuwachtigheid of stress dat valt redelijk mee, als ik een auditie heb zal ik zenuwachtiger zijn als dat ik echt veel camera's op me zou hebben staan omdat ik mijn tekst moet doen.