Ik sta al op het podium sinds ik 5 jaar ben, dat was voor dansen. Sinds een paar jaar weet ik dat ik acteren ook heel leuk vind. Dat doe ik nu 6 uur in de week bij twee verschillende groepen. Zingen doe ik al mijn hele leven en ik vind het erg leuk om te doen. Ik heb geen zangles, maar ik hoor van veel mensen dat ik het goed kan. Muziek is iets dat ik ben, niet wat ik doe.
vraag mij voor
Films
Musicals
tv-series
bijzonderheden
Ik kan van alles een beetje, mijn hoogtepunten liggen in acteren en dansen.