Ik ben een moeder van twee mooi kinderen en woon samen met hun vader in Mariahout. Acteren is nu slechts mijn hobbie omdat het er om de een of andere reden nooit van is gekomen om er verder iets mee te doen. Toch is dit het enige waarvan ik weet dat ik het kan. Ik zou er graag mijn beroep van willen maken.. Mijn ervaring is beperkt tot een vooropleiding toneel in 's Hertogenbosch en 15 jaar amateurtoneel, ensemble-lid in de musical mouling rouge en diverse figuratieopdrachten. Leuke uitstapjes waren de auditie voor de toneelschool in maastricht en deelname aan het programma 'so you wanna be a moviestar".(dit werd van de buis gehaald ) Maar deze hebben verder nergens toe geleid. Maar eens... moet het er toch van komen...