Ik ben een meisje van 8 die het leuk vind om te figureren en acteren in diverse dingen. Ik heb al een aantal malen gefigureerd oa in de efteling en bij de film de leeuwenkuil. Het lijkt mij leuk om in een kinderserie of reclame mee te mogen doen
trackrecord
Meerdere malen voor de efteling te hebben mogen figureren en voor de film de leeuwenkuil naar het boek van Paul van loon, vond ik super gaaf.
vraag mij voor
Voor een kinderserie/sprookje of een reclame Heb niet echt een speciale wens ik vind eigenlijk alles super leuk en uitdagend