Ik ben 1997 make-up artiest. Na een pauze van een paar jaar heb ik in januari 2013 de bootcamp make-up aan de B Academy gevolgd. Sindsdien heb ik diverse opdrachten in de mode gedaan. Dit begint nu lekker te lopen. Toch wil ik ook graag wat meer werk bij de film, ik heb dat voorheen gedaan en vond het altijd erg leuk om voor een bepaalde tijd in zo'n hecht team te werken. Ik ben een vrolijk, empathisch en prettig om in je omgeving te hebben. Heb snel een goed begrip van wat de regisseur bedoelt. Dat werkt prettig en snel. voor informatie: www.jettystelling.nl