Ik vind het ontzettend leuk om te acteren en daar ben ik ook dagelijks mee bezig. ik hou vooral veel van musical muziek die ik ook allemaal uit me hooft ken :) Ik zit op het Nederlands Kindertheater, daar leer ik ook veel verschillende technieken. Ik heb ook al met verschillende kleine dingetjes mee gedaan, als op feestjes, reünies en optredens bij het Nederlands kindertheater.
awards
de Nkt (Nederlands Kindertheater) talentenjacht van het jaar ben ik een keer 2de geworden met een zelf geschreven liedje en een keer met me eigen monoloog.