Ik ben Willemijn ik ben 12 jaar oud heb blond lang stijl haar en Blauwe ogen. Ik heb toen ik jonger was is het toneel Wel winnen hé gespeeld ik had de rol van Anne. Ook was ik star reporter bij het programma alles kids en ik heb ook een eindmusical gedaan maar dat was niet een professionele productie. Ik ben ook een paar keer figurant geweest en ik heb in een reclame gespeeld ik kon hem alleen niet meer vinden helaas
trackrecord
ik ben star reporter geweest bij het programma alles kids en moest mensen interviewen maar toen was ik 7 maar ik zou het nu nog steeds wel kunnen. Ik heb in een toneelstuk gespeeld Wel winnen hé. En ik was figurant in een Albert Heijn reclame. Ook heb ik een rol mogen spelen in een reclame helaas weet ik niet meer hoe die heet en hij staat volgens mij ook niet meer op het internet.
awards
Ik heb ooit een talenten jacht gewonnen in groep 3 met dansen eigenlijk niks bijzonders en ik heb gestaan in een top 10 ( ofzo iets weet niet meer precies wat voor een top het misschien was dus houd ik het op top 10) Gestaan met meest leuke programma´s van sbs6 met het programma Alles kids.
vraag mij voor
Ik vind het erg leuk om te interviewen, presenteren, figureren en natuurlijk ook toneelspelen in bijvoorbeeld reclames, Musicals/Toneelstukken en films, Dus eigenlijk vind ik alles wel leuk. Ik zou het ook heel erg leuk vinden als ik stemmen voor films en series mag inspreken dat lijkt me heel gaaf! Voor de rest kan ik ook nog piano spelen en dansen dus Stuur mij een mailtje als jullie interesse hebben.