Ik ben een veertiger, werkzaam in het onderwijs, die het leuk vindt om af en toe mee te werken aan een fotoshoot of figurant te zijn. Samen met mijn gezin heb ik al in verschillende bladen en kranten gestaan. We vinden dit allemaal zo leuk, dat we ons nu ook inschrijven bij modellenbureaus.