ik heb al 5 jaar musicalles en daarvoor had ik 3 jaar toneelles. Ik kan dus goed acteren. Ik zit met musicalles in het ''ervaren groepje''. Acteren vind ik echt super leuk! Ik heb nu 3 jaar zangles. Ik heb gefigureerd in de film hartbeat. Eind 2016 in de bioscoop. Ook zing ik vanaf maart 2015 met 2 vriendinnen als meidengroepje 'the ourselves'. Later wil ik ook actrice in musicals, films en series worden!
trackrecord
Ik heb zoals ik in de introductietekst al zei gefigureerd in de film hartbeat (met Vajen van den Bosch en Rein duivenboden). Eind 2016 in de bioscoop.
vraag mij voor
Ik zou het ontzettend leuk vinden als ik mag acteren in een film, serie, reclamespotje of musical. Ook voor iets waar zang bij komt kijken mag je contact met me opnemen.