Hoi ik ben Bente, Ik ben 16 jaar en ik zit in de 5e klas van het VWO. Ik heb (nog) geen acteerervaring. Ik heb zelf een tijdje op musical les gezeten en ik vond altijd het toneel gedeelte erg leuk. Dit is de reden dat het me leuk lijkt om een keer te figureren of een kleine bijrol te hebben. Ik hoop dat u interesse heeft.