Mijn naam is Giovanni, 29-12-2004, Nederlandse moeder, Angolese vader. Ik vind het erg leuk om te acteren. Hier houd ik mezelf ook vaak mee bezig. Ik creëer eigen littekens, wondjes e.d. Ook ben ik goed in (actie)stunts. Ben absoluut niet bang uitgevallen. Kan emoties goed acteren, boos, verdrietig, blij. In mimiek en verbaal. Ben sportief, actief, spontaan, vriendelijk.