ik dans heel graag. Jazz, modern, ballet en ik heb ook hiphop gedaan. Nu train ik 4 uur in de week voor wedstrijden bij gvbarendrecht. in 2012 ben ik in de D-categorie nederlands kampioen geworden. Ik ben in 2013 gevraagd om in de C-categorie te gaan dansen. Dat was het hoogst in onze vereniging. nu dans ik in de B-categorie. verder acteer ik graag. Dan hoef je lekker een keer niet jezelf te zijn! ik heb 2,5 jaar les gehad. de lessen stopte dus moest ik ook stoppen. modellen werk lijkt me leuk om te doen maar ik ben maar 1.73... te klein dus... Maar met acteren en dansen ga ik zeker door! and thats me!
trackrecord
dans projecten, back to the 90's. dat heb ik 2x gedaan.
awards
D-lijn 1tse op het Nederlands kampioenschap. C-lijn 14e. B-lijn dit 2016 voor het eerst meedoen.
vraag mij voor
dans projecten en als je een jonge actrice nodig hebt.
bijzonderheden
Ik leer snel dat komt omdat ik een fotografisch geheugen heb. Ik kan het heel handig gebruiken met teksten leren en een choreografie onthoud ik snel.