Over mezelf hahaha...... Ik ben `n optimist en houd erg van acteren en wil daarbij ook nog graag daarover wat leren, en mijn ervaring met figuratie is dat je daar veel van leert ! ik ben 160 lang en weeg 53 kilo. Hopelijk hebben jullie iets aan deze informatie.