Ik ben Joelle 14 jaar, ik zit in havo 3 en speel tennis. Ook zit ik op vioolles. Ik hou van acteren en doe vaak mee aan schoolmusicals en dergelijke. IK zit op een kunst en cultuur school en volg daar dramalessen. Ik wil heel graag spelen in een film. Het liefst een iets grotere rol maar figurant lijkt me ook al gaaf.
vraag mij voor
Het lijkt me super om in een serie te spelen. Films voor de jeugd lijkt me ook heel gaaf
bijzonderheden
Ik kan redelijk vioolspelen. Ik zit nu 7 jaar op les. Ik tennis ook al 7 jaar.