Ik ben meisje van 12 ik doe dit jaar mavo 1 en ben heel blij dat ik ook dramalessen krijgt ik heb een grote passie voor acteren en toneel op de basisschool stond ik hoog in de cijfers voor drama en acteren ook op mijn voorgezet onderwijs kreeg ik al te horen dat ik heel erg goed kan acteren zowel school en vrienden vragen mij om wat acteer voorbeelden te doen. Ik heb al eerder gefigureerd in spangas 3 maanden geleden en vond dit een super leuke ervaring en heb totaal geen camera vrees,en ben totaal niet op mijn mondje gevallen. ik ga dit jaar mijzelf verdiepen om een professionele actrice te worden en wil graag meer ervaringen op doen.