Ik ben hier vooral voor mijn 6-jarige zoon en mijn 4-jarige dochter. Ook kijk ik voor mezelf, maar ik ben niet zo cameraproof als mijn kinderen. Het gaat me vooral om de fun en dat mijn kinderen lol hebben. Ik zal dan ook alleen reageren als ik het idee heb dat de kinderen het leuk gaan vinden :)