Ik ben Sabine ik ben 14 jaar ik vind het super leuk om te zingen te figureren en ook te acteren. Ik ben ook 1 keer op de filmset Apenstreken met aap noot en mies geweest omdat ik stand-in was.En een keer gefigureerd bij verborgen verhalen. Ik hoop dat ik ook deze keer weer gevraagd word om te figureren of om te acteren. Ik zit bij de ontdekkingsreis plusgroep, dit is een theatergroep voor jong talent. Ik krijg ook workshops van bijvoorbeeld Joep Serton en Gido Spek. Ook vind ik het erg leuk om te zingen en heb hier ook workshops in gehad en ga binnenkort beginnen met zanglessen om nog beter te kunnen zingen, groetjes Sabine Hopman.