Ik zing zelf, treed soms op, ook met het grote Oerol Festival op Terschelling. Ik heb in het Ziggodome gestaan, naast Michael Bublé, helaas niet opgetreden maar wel een heel nummer op het podium gestaan, inclusief een selfie of course! Ik houd van soap series, o.a. GTST en SpangaS!
Nu nog lang haar, rond 15 oktober gaat het een stuk korter *
Nu nog een beugel, in november gaat ie eruit *
trackrecord
Twee keer op school een filmproject gedaan, je moet zelf een film maken in groepjes, zelf acteren, zelf de camera man/vrouw zijn, zelf geluids man/vrouw zijn, en natuurlijk ook zelf (met wat hulp) bewerken zodat de film bekeken kan worden. En dan op het gala worden de prijzen uitgereikt, verschillende prijzen zoals 'beste actrice/acteur', 'beste verhaal', 'publieksprijs'. En o.a. scriptschrijfster van SpangaS zit in de jury, het hele filmproject heet De Goudensil, word op Terschelling uitgevoerd, alle films staan op vimeo.com .