Ik ben jenna en Acteren is mijn leven. Ik zit in de 2e klas Havo en ik wil mijn opleiding vervolgen met iets in de richting van theater. Daarom richt ik me nu heel erg op het nadoen van Expressies en probeer mijn expressiviteit wat uit te breiden. Een van de talenten die ik onbewust heb en wat me pas opviel toen mijn Theaterlerares het zei. Ik ben nu met mijn tweede jaar theater bezig. Maar ik was er al langer bekend mee omdat mijn familie ook veel met theater doet. Verder een paar hele kleine toneelstukjes op vakanties en op school. Veel mensen zoeken iemand met ervaring. Maar er is straks niemand meer die ervaring heeft als niemand iemand een eerste kans geeft. Als je logisch nadenkt klopt dat wel.
vraag mij voor
Als je een blondine zoekt die serieus wil werken. Ook ben ik bekend met Engels. Ik spreek en versta het prima en mijn accent is goed.