ik ben9 jaar en heb een jaar geleden bij de telekids musicalschool meegedaan nu zit ik sinds kort op de theaterschool hofplein en mij droom is om in een film of reclame of als figurantie aan mee te doen en wil ook graag op te duur in een leuke tiener soapserie mee spelen ik ben erg leergierig
trackrecord
Ik heb een paar keer op het podium gestaan en een korte uitvoering gegeven 2keer op de telekids musical school en dat andere bij het hofpleintheater dat vindt ik echt leuk om te doen
vraag mij voor
Figurant , actrice,dansen,reclame serie film, fotoshoots