Op dit moment speel ik de rol van Orpa in de musical Ruth. Bij SMGNA. Het is een rol met veel emoties. In het begin van de rol is ze boos en verbitterd, Later barst ze nog in tranen uit. Richting het einde van de musical is ze vastberaden maar nerveus. Dit is de zesde keer dat ik aan een musical mee doe. Ik vind het erg leuk om te acteren en wil er graag meer mee doen.