Mijn naam is Maxime en ik ben 16 jaar oud. Op dit moment zit ik op de Nederlandse Musical Academie in Arnhem, en heb daarom ervaring op het gebied van zang,dans en acteren. Ik heb in een paar producties gestaan van Studio 26: ''Robin Hood'', ''Chitty Chitty Beng Beng'' en ''De koning en ik''. En speel nu in de nieuwkomende jongeren productie van Theater Oostpool. Ik hoop mijzelf later op het podium of achter de camera terug te zien.
trackrecord
Robin Hood, Chitty Chitty Beng Beng, de koning en ik en Brood en Spektakel, de keizer en de nachtegaal, Audrey Hehpburn.
vraag mij voor
Camera-acteren, musical/theater producties, Stem-acteren en evenementen met zang.
equipment
Ik heb een opname-microfoon, een keyboard, ukelele en een normale microfoon met standaard.
bijzonderheden
Ik hou ervan om nieuwe dingen te leren, en vind het leuk om met veel verschillende mensen te werken. Verder kan ik goed tegen kritiek, en pak ik dat ook op.