Zit in de wa-jong wgens omstandigheden, maar droom al wel heel lang om me een keer in te schrijven voor deze pagina, k zag het ook vaak in de krant staan. Ik ben wel een beetje te vrolijk vind ik soms zelf maar mensen om me heen complimenteren me er vaak mee. Mijn leeftijd is net boven de dertig, Bewegen vind ik echt een leuke bezigheid.