Ik studeer aan de Pabo, sta dus graag voor een groep kinderen of mensen in het algemeen. Doe al jaren aan jazzballet en heb bij een toneelgroep gezeten van Hogeschool Windesheim. Heb in 2013 gewerkt als animator en ga dit komende zomer weer doen. Ik zou heel graag een keer in een film(pje) spelen, vooral leuk als ik studenten hiermee kan helpen, zij de film, ik de ervaring!