Ik ben een erg spontane, gezellige, koele en regelmatig ook grappige jongen. Ik ben me momenteel aan het focussen op mijn waarschijnlijke vervolg opleiding (PABO) maar heb altijd al een kansje gewild in de media wereld, ik ben er nog steeds niet over uit waar ik nou precies mijn pijlen op wil richten, Acteren/Presenteren of toch de PABO. Elke kans die mij eventueel geboden wordt heeft een grote kans op aannemen. Ik hoop dat u mij contacteert! Sam