Hallo ik ben Mariëlle Bos, Beter bekent als Mariëlle Bos van Tourette on Tour, Ik ben een moeder van twee Prachtige Meiden en een van de Zangeressen van e Band Tourette on Tour. ik ben heel erg gedreven en een enthousiast Persoon, Ik ben altijd vrolijk en geef nooit op. Ik heb een Syndroom genoemd Gille de la Tourette maar dat houd me niet tegen de dingen te doen die ik moet doen. Ik heb een aantal maanden ervaring met Opnamens, en ik heb op het podium gestaan en doe dat vaker ook in de toekomst. Maar naast het zingen vind ik het wel fijn om in de media me steentje bij te dragen. Ik zit stil en daar kan ik slecht tegen als het geen doel heeft.ik wil altijd iets avonuurlijks meemaken en ben heel gedreven te streven naar iets moois om op terug te kijken. XxX Mariëlle zoals ze me op het podium noemen Miss.T.