Ik heb ooit eens een keer voor Dr. van der Hoog in de Tina mogen staan. Ik heb 5 jaar op een toneelvereniging gezeten en daar mocht ik ook optreden. Ik heb een aantal keer met de fotograaf Bram Jonker mogen werken om foto's te maken voor mijn portfolio.