Ik heb jaren gespeeld bij het Hofplein theater, ivm met studie daarmee moeten stoppen maar ik mis het acteren erg. Ik zou er ook het liefst mijn beroep ervan maken. Ik ben er wel achter gekomen, hoe leuk ik theater ook vind, dat ik momenteel meer geïnteresseerd ben in het "gewone" acteren, voor een serie of film b.v. Liefs Marlies :)