Mijn naam is Joan, ik ben denk ik het best te omschrijven ben als een vrolijk en creatief meisje met een goed gevoel voor humor. Alles wat ook maar een beetje de artistieke kant opgaat vind ik leuk en interessant. Ook vind ik het leuk om nieuwe dingen mee te maken en nieuwe mensen te ontmoeten.