Ik wordt 12 jaar op 18 april 2015 en ik wil actrice worden en in goede en slechte tijden spelen als ik wat ouder bent, ik ben spontaan en ook wel af en toe pittig tevens heb ik lang blond haar en blauwe ogen. ik vindt het erg leuk om met de camera's te werken en ik wil hier zeker in verder. ik hoop dat ik mijn grote wens mag uitkomen. met vriendelijke groet, Samantha van Roon