Momenteel zit ik nog op de middelbare school 4 Havo, en na de middelbare school wil ik heel graag een theater opleiding gaan volgen, momenteel zit ik ook bij het amateurgezelschap van Marc van Driel en werk ik mee aan de productie ''Chicago'' hierin speel ik een aantal belangrijke bijrollen en dans en zing ik in het ensemble.