Ik ben Sam en ik ben nu 14 jaar oud. Ik heb nog nooit als figurant een rol gespeeld in iets, maar het is iets wat ik al heel lang wil doen. Ik kan goed paardrijden en kan ook acteren als dat van me gevraagd wordt. Mij lijkt het heel leuk en interessant om deel te nemen aan (verschillende) opnames. Ik wil later een regisseur worden en ben dus ook op zoek naar wat algemene ervaring. Ik zou heel goed een bijrol kunnen spelen of figureren in een film/serie/reclame/etc.
vraag mij voor
Korte films (het liefst bijrollen) Reclamespotjes Stageplekken Bijrollen in serie(s)
bijzonderheden
Ik kan heel goed paardrijden en ben sowieso een groot van van dieren. Ik weet heel veel van films.