Hallo, mijn naam is Stella. ik ben geboren in 2002 Een tijdje geleden speelde ik in een korte film genaamd 'Joop en Jopie' voor het volksbuurtmuseum. Dat was een leuke ervaring en dat is de reden dat ik mij hier inschrijf. Ik ben een sportief meisje dat houdt van muziek, tekenen en dieren. Ik zit op het tweetalig onderwijs en spreek daardoor al aardig goed Engels.