Professionele ervaring heb ik helaas (nog) niet, maar acteren vind ik heerlijk, al van kinds af aan. Ik heb vroeger op de vrije school gezeten, waar we veel aan toneel, muziek en zang deden. Ook ben ik door de audities gekomen voor een musicalproductie (waar ik helaas mee moest stoppen door persoonlijke omstandigheden, maar in ieder geval een paar lessen mee heb kunnen maken) en heb ik zelf 2 films gemaakt met mensen uit de buurt.
trackrecord
Vorig jaar heb ik een(/de hoofd)rol vertolkt in het afstudeerproject van een student (audiovisuele technologie). Zij had mij uitgekozen nadat ik ook via een castingsite op haar oproep had gereageerd.
Op de middelbare school heb ik twee maal zelf een film gemaakt (van +/- 60 min. en 120 min.). Het was heel bijzonder om te zien hoeveel mensen daar (vrijwillig!) aan bij hebben gedragen; allereerst natuurlijk de mensen die een rol vertolkten (variërend van 8 tot 72 jaar), toestemming gekregen op verschillende locaties te mogen filmen (oa ziekenhuis, kerk en school), diverse spullen mogen lenen zoals een rolstoel, medische instrumenten, en zelfs een lijkwagen en lijkkist (t.w.v. 1100 euro!). Nadat ik de film had gemonteerd hebben we het in een (lokaal) theater mogen vertonen. Natuurlijk was dit geen professionele productie, toch hebben we veel mensen aan het huilen gekregen bij onze film!
vraag mij voor
(vrijwel) alles waarin in kan acteren :)
bijzonderheden
Ik ben hypermobiel, waardoor ik mijn lichaam vreemde dingen kan. Zo kan ik bijv. mijn vingers 90º achterover buigen. Daarnaast kan ik op commando braken