Hallo, Sinds ongeveer twee jaar doe ik nu modellenwerk en daarnaast heb ik een twee keer gefigureerd en twee keer gedanst in een videoclip. Daarnaast heb ik ook een aantal keer promotiewerk gedaan. Dit zijn allemaal dingen die ik naast mijn studie doe. Ik studeer Technische Geneeskunde aan de Universiteit in Twente. Ik vind het heel erg leuk om me naast mijn studie bezig te houden met modelfotografie, dans, acteren/figureren, promotiewerk, etc. Dankzij het feit dat ik studeer beschik ik over een OV-kaart waarmee ik gratis (of met korting) kan reizen. Daarnaast beschik ik ook over een rijbewijs.