Hello there :) Mijn naam is Lina en ik ben zestien jaar. Ik vind het erg leuk om te dansen, ik doe al bijna 5 jaar hip hop, creatief bezig te zijn, lezen, films kijken en hardlopen. Overal ben ik een creatief persoon maar ik ben ook geïnteresseerd in psychologie, natuurkunde, scheikunde en wat andere dingen. Ik doe Tweetalig VWO, wat ik zeer leuk vind. Arabisch is mijn moedertaal, Engels mijn tweede en Nederlands mijn derde. Ik vind talen erg leuk en verschillende culturen erg interessant.